18 november 2008

Snigelfart och boknytt

När man väntar och längtar tycks tiden verkligen stå alldeles stilla – den går med absolut och total snigelfart. Inget är värre än den ovissa väntan. Det kan vi alla som kämpar och kämpat i barnlöshetens tecken skriva under på ...

BOKNYHETER!

Jag är mycket stolt över att kunna berätta att ca 75 böcker hittills har gått till biblioteken runt om i Sverige. En annan härlig fjäder i hatten för ett pytteförlag som jag är att min bok nu finns representerad på NKs Bokhandel i Stockholm. Samt att böcker även har gått till grannlandet Finland. Beställ ditt eget exemplar av boken här!

Jag är så oerhört och innerligt tacksam
och jag hoppas boken kommer till både nytta och nöje där den hamnar. Tack alla ni som beställt boken – Hur kom jag till? – ni ger boken mening.

Foto: lilla "Julia Snail" av Anne Geddes.

Inga kommentarer: